Skip to content

Uczęszczanie do dzieci: doktor edukacji

3 tygodnie ago

594 words

Medycyna narracyjna jest sposobem włączenia historii pacjentów w proces leczenia. Pozwala lekarzom zastanowić się nad relacją lekarz-pacjent i zastosować swoje spostrzeżenia w opiece nad pacjentami. Winiety o doświadczeniach z pacjentami mogą poprawić ocenę lekarską lekarza odnośnie kontekstu choroby pacjenta. Historie związane z Mohrmannem w tej książce ilustrują najlepsze praktyki w medycynie narracyjnej. Mohrmann jest starszym akademickim pediatrą z dodatkowym szkoleniem jako etyka teologiczna. Historie obejmują jej różnorodne doświadczenia podczas 30-letniej kariery w pediatrii jako rezydent, członek wydziału pediatrycznej jednostki intensywnej terapii i lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w centrum akademickim. Gdy dojrzewa i koncentruje się na zmianie swojej kariery zawodowej, ona również dojrzewa w swoim podejściu do pacjentów i rodzin, zachowując poczucie cudowności i serdeczną pokorę.
Długa kariera Mohrmanna sprawi, że książka ta zainteresuje lekarzy z różnych pokoleń, a także wykładowców akademickich i praktyków. Studenci medycyny i mieszkańcy będą odnosić się do zmieniającego się charakteru spotkań Mohrmanna z pacjentami, ponieważ ona opisuje, w jaki sposób jej pacjenci pomogli jej przekształcić się w lekarza, który uczęszcza do swoich pacjentów we wszystkich znaczeniach tego słowa: słuchanie, towarzyszenie i czekanie. W rzeczywistości, Mohrmann organizuje swoją książkę wokół tych trzech słownikowych definicji uczęszczania , aby opisać swoją podróż.
Narracje o rezydencji Mohrmanna w szpitalu Johns Hopkins w Baltimore zawierają szczegóły początkowych doświadczeń związanych z przekazywaniem złych wieści i spostrzeganymi niepowodzeniami w tym zakresie. Omawia, w jaki sposób późniejsze poczucie nieadekwatności pomogło jej postępować z pokorą, introspekcją, podziwem i otwartością na naukę w lepszy sposób. Przeniosła się z zamartwiania się swoim występem na troskę o dobre samopoczucie swoich pacjentów.
Mohrmann pisze o niewytłumaczalnych zbiegach okoliczności, które podważają prawdopodobieństwo i naukowe i medyczne powody, ale wzmacniają wiarę i nadzieję. I stwierdza, że radość, a czasami przerażenie, że jest lekarzem lub pielęgniarką, polega na tym, że raz po raz narażają się na więcej , które zawsze tam jest. Wreszcie przyznaje, że doświadczenia z jej pobytu pozwoliła jej stać się empatycznym lekarzem. Aby wspierać własny wzrost emocjonalny i dobre samopoczucie, wybrała być tam dla swoich pacjentów; to, jak wyjaśnia, jest towarzyszącą częścią uczestnictwa.
Doświadczenia Mohrmanna jako uczestnika intensywnej terapii pediatrycznej i nefrologa na Uniwersytecie Medycznym w Południowej Karolinie, w Charleston, rozszerzają repertuar opowiadań o dzieci, które umierają lub przeciwstawiają się śmierci z czasami cudownymi uzdrowieniami. Ostatnie rozdziały książki dotyczą nie tylko roli Mohrmanna jako lekarza podstawowej opieki nad dziećmi, które mają problemy społeczne, ale także posiadają odporność na pokonanie przeszkód. Wyzwaniem Mohrmanna podczas tej fazy edukacji było odkrycie i wynegocjowanie odpowiednich granic jej relacji z rodzinami jej pacjentów. W swojej książce wyraża ten proces decyzyjny.
Uczęszczanie do dzieci to niezwykła książka Mohrmann ma wyraźny dar z języka, a ona pozwala czytelnikowi dbać o dzieci i rodziny, które tak wymownie portretuje. Że pracownicy służby zdrowia nigdy nie są zbyt doświadczeni, aby uczyć się od pacjentów i że ludzkość lekarza jest kształtowana przez szczerość, szczerość i bycie tam, aby uczestniczyć , we wszystkich jego znaczeniach, jest mocnym przesłaniem dla wszystkich, którzy się nimi opiekują, i dla pacjentów. .
Kathleen G. Nelson, MD
University of Alabama School of Medicine, Birmingham, AL 35294
[email protected] edu
[hasła pokrewne: infolinia hiv, usg nadgarstka, rehabilitacja domowa kraków ]
[hasła pokrewne: rehabilitacja nowy dwór mazowiecki, kreatynina badanie cena, spitaderm karta charakterystyki ]

0 thoughts on “Uczęszczanie do dzieci: doktor edukacji”