Skip to content

Krajowe zwroty z inwestycji w kontrolę gruźlicy w innych krajach ad 6

4 tygodnie ago

555 words

Te problemy operacyjne znacznie zmniejszyły wpływ kilku programów przesiewowych na dużą skalę.9-11,23,38,39 W naszej analizie pozostaje niepewność co do kilku kluczowych założeń, w szczególności założenie, że częstość występowania gruźlicy spadnie o 6 procent rocznie w krajach pochodzenia migrantów po rozszerzeniu programu DOTS. Tempo spadku zostało udokumentowane w Peru po ogólnokrajowej realizacji programu DOTS16 i mieści się w połowie między 4,3 procentowym rocznym spadkiem rozpowszechnienia przypisywanym wdrożeniu programu DOTS w Chinach18, a prognozowanym 7,5 procentowym zmniejszeniem rocznej zapadalności w krajach Cele DOTS.17 Jednak efekt epidemiologiczny w Meksyku związany z rozszerzeniem programu DOTS z 70 procent do 100 procentowego zasięgu populacji może być niższy niż efekt rozszerzenia zasięgu z bardzo niskich poziomów, które istniały w Peru przed programem DOTS został wdrożony lub może być niższy niż zakładano, ponieważ zapadalność w Meksyku już spada. Jednak w analizie progowej rozszerzenie programu DOTS w Meksyku pozostanie oszczędnościami kosztów dla Stanów Zjednoczonych, o ile roczny spadek częstości występowania po rozszerzeniu programu był co najmniej o 1,2 punktu procentowego większy niż oczekiwany spadek brak zmian w strategii zwalczania gruźlicy.
Innymi ważnymi ograniczeniami naszych analiz były nasze założenie, że wzorce migracji pozostaną niezmienne i nasze szacunki dotyczące liczby nieudokumentowanych migrantów w Stanach Zjednoczonych. Jeśli liczba migrantów zmniejszy się w kolejnych latach, wówczas oszczędności wynikające z programu DOTS zmniejszyłyby się, chociaż strategia ta pozwoliłaby zaoszczędzić koszty, nawet jeśli migracja spadłaby do jednej trzeciej obecnych poziomów. I odwrotnie, jeśli liczba migrantów wzrośnie, ekspansja programu DOTS przyniesie większe oszczędności. Z powodu dużej liczby i epidemiologicznego znaczenia nieudokumentowanych migrantów, niedokładne oszacowanie ich liczby wpłynie na ogólne prognozy. Jednak nawet gdyby ta grupa została wykluczona z naszej analizy, ekspansja programu DOTS w Meksyku nadal przyniosłaby oszczędności netto dla Stanów Zjednoczonych.
Być może nierealistyczne było założenie, że częstość występowania seropozytywności w przypadku HIV nie zmieni się przez 20 lat w trzech krajach pochodzenia ani wśród osób opuszczających te kraje. Jednak w analizach wrażliwości rozszerzenie programu DOTS przyniosłoby większe oszczędności, gdyby przewaga seropozytywności wobec HIV była wyższa, ponieważ tylko nieudokumentowani migranci lub odwiedzający wjeżdżają do Stanów Zjednoczonych zarówno z gruźlicą, jak i zakażeniem wirusem HIV. Ulepszone badania przesiewowe nie miałyby wpływu na te grupy, ponieważ nie są badane przesiewowo, podczas gdy ekspansja programu DOTS zmniejszyłaby częstość występowania utajonego zakażenia gruźlicą wśród wszystkich migrantów, w tym zakażonych wirusem HIV.
Nie modelowaliśmy wtórnego rozprzestrzeniania się gruźlicy w Stanach Zjednoczonych. Jednak włączenie spraw drugorzędnych dodatkowo sprzyjałoby rozszerzeniu programu DOTS, ze względu na większą redukcję liczby przypadków w Stanach Zjednoczonych wśród wszystkich rodzajów migrantów przy wdrażaniu tej strategii.
Rzeczywiste koszty rozszerzenia programu DOTS są również niepewne, chociaż koszty podobne do tych, które wykorzystaliśmy, udokumentowano w Indiach63. Wykorzystaliśmy ekwadorskie dane dotyczące kosztów ze względu na podobieństwo warunków społeczno-ekonomicznych, zdrowia i infrastruktury w Ekwadorze46 do tych w Meksyku. i Dominikana
[hasła pokrewne: usg nadgarstka, dofinansowanie do aparatu słuchowego, aloe vera forever ]
[hasła pokrewne: rehabilitacja nowy dwór mazowiecki, kreatynina badanie cena, spitaderm karta charakterystyki ]

0 thoughts on “Krajowe zwroty z inwestycji w kontrolę gruźlicy w innych krajach ad 6”

  1. [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: laboratorium biologiczne[…]